Sunday, April 08, 2007

看着缓缓落下的夕阳,
我的心开始暗了下来。
和朋友们一起走过的美好回忆,
仍然在我脑海里记忆犹新,
不停地在荡漾着,
不停地盘旋着。

但如今就要失去了自由,
我才学会如何真正的珍惜。
珍惜我曾拥有的美好的一切。

现实是残酷的,
现实是无情的。
尽管我如何努力地挽留,
感情还是会随着时间流逝。

但我也相信命运是掌控在我手里的。
我有能力改变我的命运。
尽管命运有多么无情,
我还是会努力地尝试,
决不轻言放弃。
这就是我的选择。

suddenly felt like writing something juz now.. so decided to pen down my thoughts for the past one or 2 weeks.. wat i wrote above is realli some thoughts before i go NS.. my helplessness.. but i still believe i can change my fate cauz i noe destiny is in my hands.. its my choice whether to do it anot.. hahax.. gtg le.. going bai bai for NS.. flying off!!!

No comments: